Session name: | http://www.virtual-oval.de |
Session description: | European NASCAR League. More at http://www.virtual-oval.net! Only for European drivers. |
Server farm: | NL-Ams |
Num servers: | 1 |
Session hours: | 4 hours |
iRating range: | all |
# incidents before DQ: | No limit set |
License range: | all |
Restrict results: | Anybody can view results |
Restrict spectators: | Anybody can watch this session |
Session admins: | Michael Krafzik, Zsolt Bályi, Thomas Nolden, Alexander Becker, Marius Lederer, Alexander Hurst, Daniel Pohl, Frank Schichterich |
Start time (local): | 17.10.2018, 18:55:00 |
Start time (gmt): | Wed, 17 Oct 2018 16:55:00 GMT |
Track: | Talladega Superspeedway |
Time Of Day: | Afternoon |
Fixed Setups: | Yes |
Car Class: | All cars |
Car: | NASCAR Camping World Chevrolet Silverado |
Max Fuel Fill %: | 100% |
Weight Penalty: | 0 lb |
Race Setup: | 70787 |
Qual Setup: | 70787 |
Car: | NASCAR Camping World Toyota Tundra |
Max Fuel Fill %: | 100% |
Weight Penalty: | 0 lb |
Race Setup: | 70825 |
Qual Setup: | 70825 |
Maximum racers: | 40 |
Tournament: | no |
Practice length: | 90 mins (1 hours, 30 mins) |
Qualifier length: | 2 laps or 5 mins |
Race length: | 94 laps or 145 mins |
Num joker laps: | 0 |
Starting type: | Rolling start |
Num fast repairs: | 0 |
Full course cautions: | On |
Lucky dog: | On |
Restart type: | double file, lapped cars to the back |
Hardcore level: | Disallow all driving aids (but clutch assist OK) |
Team Driving: | Not Enabled |
2018-10-17 #5 Talladega Superspeedway
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Hätt´ ja klappen können, die dritte
Bis Toppi rein ist hatte ich nur eine halbe Runde zu wenig. Ab T3 hätte ich erreichen müssen...leider war der Draft weg und die beiden Lapper haben da auch nicht wirklich geholfen. Damit war in T1 der Tank leer... =)
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puuuh was für ein rennen. hatte in den ersten 2 yfs zusammen 1min damage (35s + 25s), was mich massiv ärgerte. aber ich glaube ich bin durch das wreck durchgeluckt und hatte keine frontdamage. so konnte ich habwegs mitgondeln. dann immer in der gruppe gewesen und früh bemerkt, dass der sprit unmöglich reicht. also gewartet bis wer pittet. als #34-mark pitten ging riss ich sofort rein und zog mit. pitstop war ok aber beim exit hat mich #88-maik recht derbe angebumpt und ich musste auf den apron um die karre zu fangen. dadurch war ich raus (da wusste ich noch nicht, dass es um den sieg geht). durch das ausrollen aller vor mir noch auf p3 gefahren. das war sehr glücklich.
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ja sorry gabi, dachte du bist weiter weg von mark und wir müssten aufschliessen.
warn gutes rennen, hab mir vorher schon gedacht, das ich gewinnen könnte.
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do you know the feeling when you step on your pet's tail by accident and you need to feel sorry several times? that's what I felt when I hit Gabriel again. First at Indy, and now here. man he should really hate me by now... it was like "HEY WHO THE F*** CLIPPED ME INTO THE APRON? I'M GONNA COME BACK AND SHOVE THIS TRUCK UP HIS A...oh, gabriel was besides me... I screwed up". yeah, sorry again mate, I'll accept any penalties.
I wanna shotout again for Andreas Topp (don't know which name he has here on the forums), I usually see him in the back of the pack but today he's led some laps and stayed with the leaders. amazing job mate!
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Getu i was upset in the first moment because of the second hit. i had to slam the brakes to aviod spinning to the inside. so you gave me a second much harder hit and 35s damage. then i spun out without control.
no i cant hate the spainish driver with the best sounding name of the whole league.... AAAAIIITOOOORRRRR SIIIIIIIIIINTEEEES-GAAAAAAAALIIIIIIIIIINNNNNNNDOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!@alle:
eine frage. habt ihr den warp von #5-rhys auch bemerkt? von p5 ist er einfach ca. 500m nach vorne auf p1 gewarpt. dadurch war er so offpace, dass die top3 direkt an ihm vorbeigeschossen ist.
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ja gabi #5 hat böse gewarpt. ging mir ein bisschen aufn puffer.
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89 machte 3 wide mit mir und die 19 und haut die 19 loose dreht sich in mich, rip
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Championship run ended by netcode, feels bad.
Congrats to Maik on the win!