Session name: |
virtual-oval.de |
Private: |
Yes |
Server: |
NL-Ams |
License level: |
Rookie (1.0) to Pro/WC (4.0) |
Track: |
Homestead Miami Speedway |
Configuration: |
Oval |
Time Of Day: |
2019-11-16 14:45 1x |
Car Class: |
Hosted All Cars Class |
Car: |
NASCAR Monster Energy Cup Toyota Camry |
Max Fuel Fill %: |
100 |
Weight Penalty KG: |
0.0 |
Weight Penalty LBS: |
0 |
Car: |
NASCAR Monster Energy Cup Chevrolet Camaro ZL1 |
Max Fuel Fill %: |
100 |
Weight Penalty KG: |
0.0 |
Weight Penalty LBS: |
0 |
Car: |
NASCAR Monster Energy Cup Ford Mustang |
Max Fuel Fill %: |
100 |
Weight Penalty KG: |
0.0 |
Weight Penalty LBS: |
0 |
Fixed Setup: |
Yes |
Paint Cars: |
No |
Maximum racers: |
43 |
Tournament: |
No |
Dynamic Sky: |
Yes |
Temperature: |
78 °F |
Wind Speed: |
N @ 2 MPH |
Atmosphere: |
55 RH, 0% Fog Cover |
Skies: |
Partly Cloudy |
Practice length: |
85 minutes |
Qualifier length: |
2 laps OR 5 minutes |
Race length: |
160 laps OR 210 minutes |
Starting type: |
Rolling start |
Num fast repairs: |
0 |
Cautions: |
Race control (Ovals) + Admin |
Lucky dog: |
On |
Restart type: |
Double File, Lapped cars to the back |
Green/White/Check: |
Unlimited |
Hardcore level: |
Disallow all driving aids (but clutch assist OK) |
Car damage: |
On |
Restrict results: |
No |
Incident limit: |
No limit |
Auto-Clean Marbles: |
No |
Practice: |
Automatically Generated |
Qualify: |
Carried over |
Race: |
Carried over |
2019-11-17 #14 Homestead Miami Speedway
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Danke für das Motto!
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Danke für das Motto!
Brauchst du eventuell heute Abend Unterstützung? Ich versuch 20 Uhr, aber 100%ig ab 20:30 Uhr.
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Sorry #83. Came up. Got one free pass on me!
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yippi 7th
sorry #81 close to you…. but no contact….omg
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Na ja, eig. sollte man sich über P3 freuen können, aber dafür war meine Performance einfach zu grottig
Zuspät das Fuel-Saven von Kevin bemerkt und hab genau da verpennt nochmal ran zu kommen
Gratz Ian Cornish und Kevin Adam -
Die 3 Stop Strategie war auf jeden Fall besser.
Hab mit meinen 2 Stops einfach zu viele Runden sparen müssen. Hab es aber erst im 2. Stint gemerkt.
Gratz Ian, your strategie combined with your great rythm was clearly better today.
And grats to the whole field for the 2nd race with no yellows
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Vier Stopps waren zu viel^^
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Vier Stopps waren zu viel^^
waren 3 zu viel
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Erstmal Kompliment an das gesamte Feld! 2 Rennen in Folge keine Yellow. Super
Mein Rennen war gut aber auch irgendwie langweilig. Im ersten Stint gab es noch paar Überholmanöver aber ab dem 1. Pistop bin ich ganz alleine meine runden gefahren. Es ging lediglich darum keinen Fehler zu machen.
Das ich 4. wurde war dann auch nur dem geschuldet das Mark Kiss eine kleine Strategiepanne hatte. Aber nehme dieses geschenk natürlich gerne.
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Erstmal Kompliment an das gesamte Geld!
Jetzt gib mal nicht so an.
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Jetzt gib mal nicht so an.
Ups
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Und danke an WDH#30!
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No cautions! Well done everyone. Oval racing is so much more enjoyable without all the pacing.
I hadn't considered the two stop strategy as I didn't think there would be enough fuel, so I had committed to three stops from the start. I was surprised when Kevin stayed out so long, but it made sense that he had been saving fuel as I had not expected to put such a gap on him. It seemed to take forever to break the draft from Marian, but after the first stop I came out with a 2.5 second lead. I did wonder if my strategy was a mistake but I figured that Kevin would still have to save fuel, so I was confident that I could run him down in the last stint. That said, I didn't think I would catch him quite so early.
Thanks all for the clean race.
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An sich eine etwas zähes Rennen.
Hab auf dieser Strecke bis jetzt kaum Erfahrung. Nachdem wir gemerkt haben dass die Strategie nicht ganz aufgeht hab ich zwischendurch sogar auf eine Caution gehofft.
Trotzdem super dass nicht viel passiert ist. Florian war auch sehr gut dabei, schade dass es dich irgendwann erwischt hat...
Im letzten viertel des rennens einmal kurz die mauer tuschiert und etwas langsamer geworden. P10 nehm ich daher gern