Session name: | http://www.virtual-oval.de (Pro) |
Private: | Yes |
Server: | DE-Fra |
License level: | Rookie (1.0) to Pro/WC (4.0) |
Track: | Texas Motor Speedway |
Configuration: | Oval |
Time Of Day: | 2021-06-13 12:20 1x |
Car Class: | Hosted All Cars Class |
Car: | NASCAR Cup Series Toyota Camry |
Max Fuel Fill %: | 100 |
Weight Penalty KG: | 0 |
Weight Penalty LBS: | 0 |
Power Adjust %: | 0.0 |
Dry Tire Sets: | 6 |
Car: | NASCAR Cup Series Chevrolet Camaro ZL1 |
Max Fuel Fill %: | 100 |
Weight Penalty KG: | 0 |
Weight Penalty LBS: | 0 |
Power Adjust %: | 0.0 |
Dry Tire Sets: | 6 |
Car: | NASCAR Cup Series Ford Mustang |
Max Fuel Fill %: | 100 |
Weight Penalty KG: | 0 |
Weight Penalty LBS: | 0 |
Power Adjust %: | 0.0 |
Dry Tire Sets: | 6 |
Fixed Setup: | Yes |
Paint Cars: | No |
Maximum racers: | 43 |
Tournament: | No |
Dynamic Sky: | Yes |
Temperature: | 78 °F |
Wind Speed: | N @ 2 MPH |
Atmosphere: | 55 RH, 0% Fog Cover |
Skies: | Partly Cloudy |
Variability: : | 0% , 0% |
Practice length: | 85 minutes |
Qualifier length: | 2 laps OR 5 minutes |
Warmup length: | No warmup |
Race length: | 200 laps OR 210 minutes |
Starting type: | Rolling start |
Parade lap type: | long |
Num fast repairs: | 0 |
Cautions: | Race control (Ovals) + Admin |
Count caution laps: | Yes |
Lucky dog: | On |
Wave arounds: | Yes |
Restart type: | Double File, Lapped cars to the back |
Consec. caut. single: | No |
Green/White/Check: | Unlimited |
Hardcore level: | Disallow all driving aids (but clutch assist OK) |
Car damage: | On |
Restrict results: | No |
Warn incident limit: | No limit |
DQ incident limit: | No limit |
Qual scrutiny: | Strict |
Auto-Clean Marbles: | No |
Practice: | Automatically Generated |
Qualify: | Carried over |
Race: | Carried over |
2021-06-13 Class A Pro #18 Texas Motor Speedway
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Sorry musste raus.
Ich war zu müde um bis zum Schluss durch zufahren.
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danke T0biT0bsucht ... grosses kino wie du da in die wand hämmerst, die karre mittig fängst und dann einfach offpace nach unten ziehst wenn 2 autos inside sind. grosses kino.
vermutlich bekommst du das ding nicht mal da die #10 hinter allem einfach pingpong spielt.
da war mein rennen durch... meine longruns waren eine katastrophe. daher von anfang an auf 3 stopps gefahren und ich denke es hätte mich weiter vorgespühlt als einige andere auf 2 stopps. sah gut aus. die yfs kamen mir nicht entgegen. als ich noch eine ganze karre hatte musste ich immer outside starten und verlor massig plätze... dann das wreck...
sorry @roland für den hit nach der linie. ich war abgelenkt und viel zu tight um noch zu reagieren. war nicht bös gemeint.
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danke T0biT0bsucht ... grosses kino wie du da in die wand hämmerst, die karre mittig fängst und dann einfach offpace nach unten ziehst wenn 2 autos inside sind. grosses kino.
vermutlich bekommst du das ding nicht mal da die #10 hinter allem einfach pingpong spielt.
da war mein rennen durch... meine longruns waren eine katastrophe. daher von anfang an auf 3 stopps gefahren und ich denke es hätte mich weiter vorgespühlt als einige andere auf 2 stopps. sah gut aus. die yfs kamen mir nicht entgegen. als ich noch eine ganze karre hatte musste ich immer outside starten und verlor massig plätze... dann das wreck...
sorry @roland für den hit nach der linie. ich war abgelenkt und viel zu tight um noch zu reagieren. war nicht bös gemeint.
Sorry für den Wallhit und sorry das es dich danach noch erwischt hast.
War ein hitziges Ende und mich hat es dann auch noch erwischt.
Alles andere müssen die Rennleiter entscheiden.
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war nicht bös gemeint.
Alles gut
Auch ich bin in ne YF involviert gewesen. Auf der Straight im 3wide mit #54 Salva und noch einem Kollegen. Ich war ganz innen, Salva zog vor dem ersten Knick wohl runter weil der Kollege außen sehr knapp an ihm klebte. So trafen wir uns und wir gingen fliegen. Mich hats in die Boxenstrasse gebumpt, somit EOLL gefolgt von ner BF beim Restart. Das Rennen war somit gelaufen, bis dahin hats aber sehr Spaß gemacht. Ich denke aus der Spitze hätte einzig Jeroen die 2-Stop-Taktik ohne großes Spritsparen durchziehen können, die anderen waren imho 2-3 Runden short. Ich auf meiner 3-Stop hätte wohl in den Top3 landen können. Egal, wie gesagt, war echt funny.
Cya all next season! And congrats to the champ!
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This new package is interesting.. Will take some time to figure out how it all works.
@Carsten, sorry for hitting you on the back straight. I tried to side draft you and pull you back off of Steini's bumper.
The dirty air was pretty bad with no other line that works at this track. I really couldn't get around Steini. Every time I had a little bit of a run, the bubble pushed him forward and I could not get a good enough run. The only time I could pass him when he got really tight because of a lapper or before a pitstop. I did allow me to save enough fuel to do a save 2 stop strategy. But unfortunately we got some cautions at the end. Steini got one really good run after a restart. I kinda hoped if I would stay right in front of him, the bubble would keep me in front, but that didn't work....
Carsten congratulations with your championship!
I wish my start of the season was better, so it would've been a bit closer. But at the same time I'm proud that, after being almost 80 points behind early in the season I had a good comeback in the second half of the season.
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Congratulations Maik Steinicke on the Win and Carsten Theile on the Championship!
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#96 starkes Rennen und super Sprit sparen. Ich war der langsamste. Was, wie machst du das?
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War ein tolles Rennen für mich.
Endlich kam ich mal klar und die Belohnung mit Platz 4 freut mich umso mehr. Bin Happy!
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Front Row's and Albrecht Motorsports' drivers are on it in every race in every series. Grats on the wins and the titles.
Credit to Kelvin, who's a great role model.
Thank you to all admins, broadcasters, painters, screenshot artists, driver coaches, racers, and everyone else who contributes to VO in one way or another.
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Congrats Carsten Theile
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Congrats Carsten on the championship crown.
That was an outstanding season mate and not only in CUP but in all 3 series!!!
Well, thanks for you kind words, but to me, you are entitled to the role model function . Always on spot on the track, but especially your words of wisdom besides the racetrack .
Looking forward to the upcoming season VO21-2
C U on track, Kelvin
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Das Rennergebnis ist offiziell, viel Spaß in der Sommerpause!