Session name: | http://www.virtual-oval.de |
Private: | Yes |
Server: | DE-Fra |
License level: | Rookie (1.0) to Pro/WC (4.0) |
Track: | Daytona International Speedway |
Configuration: | Oval |
Time Of Day: | 2021-08-28 18:20 1x |
Car Class: | Hosted All Cars Class |
Car: | NASCAR Cup Series Toyota Camry |
Max Fuel Fill %: | 100 |
Weight Penalty KG: | 0 |
Weight Penalty LBS: | 0 |
Power Adjust %: | 0.0 |
Dry Tire Sets: | 5 |
Car: | NASCAR Cup Series Chevrolet Camaro ZL1 |
Max Fuel Fill %: | 100 |
Weight Penalty KG: | 0 |
Weight Penalty LBS: | 0 |
Power Adjust %: | 0.0 |
Dry Tire Sets: | 5 |
Car: | NASCAR Cup Series Ford Mustang |
Max Fuel Fill %: | 100 |
Weight Penalty KG: | 0 |
Weight Penalty LBS: | 0 |
Power Adjust %: | 0.0 |
Dry Tire Sets: | 5 |
Fixed Setup: | Yes |
Paint Cars: | No |
Maximum racers: | 43 |
Tournament: | No |
Dynamic Sky: | Yes |
Temperature: | 78 °F |
Wind Speed: | N @ 2 MPH |
Atmosphere: | 55 RH, 0% Fog Cover |
Skies: | Partly Cloudy |
Variability: : | 0% , 0% |
Practice length: | 85 minutes |
Qualifier length: | 2 laps OR 5 minutes |
Warmup length: | No warmup |
Race length: | 96 laps OR 210 minutes |
Starting type: | Rolling start |
Parade lap type: | long |
Num fast repairs: | 0 |
Cautions: | Race control (Ovals) + Admin |
Count caution laps: | Yes |
Lucky dog: | On |
Wave arounds: | Yes |
Restart type: | Double File, Lapped cars to the back |
Consec. caut. single: | No |
Green/White/Check: | Unlimited |
Hardcore level: | Disallow all driving aids (but clutch assist OK) |
Car damage: | On |
Restrict results: | No |
Warn incident limit: | No limit |
DQ incident limit: | No limit |
Qual scrutiny: | Strict |
Auto-Clean Marbles: | No |
Practice: | Automatically Generated |
Qualify: | Carried over |
Race: | Carried over |
2021-08-29 Class A #4 Daytona Int Speedway
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Feempy
Hat das Thema freigeschaltet. -
Hi friends. The drivers racing in Daytona Class A Series who remain on the podium (places 1, 2 and 3) and who speak Spanish or English are invited to enter ROtv to be interviewed. The link is this: https://discord.gg/RqrCZa2r2p you can enter there (Sala de Espera) and an administrator will put you on the live channel. Thanks and greetings.
Hola amigos. Los pilotos de la carrera de hoy en Daytona Class A Series que queden dentro del podio (puestos 1, 2 y 3) y que hablen español o inglés estáis invitados a entrar en la cabina de la ROtv para ser entrevistados. El enlace es este: https://discord.gg/RqrCZa2r2p ahí podéis entrar (Sala de Espera) y un administrador os meterá en el canal de directo. Gracias y saludos.
Es tut uns sehr leid, dass wir kein Interview auf Deutsch führen können. Grüße.
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Die 35 sollte wirklich überdenken ob Superspeedway fahren etwas für ihn ist. Sah nicht so aus. Stark natürlich auch in der White Flag einfach so wen rauszuschießen, sah schon sehr nach absicht aus.
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Very disappointing race. Once again threw the race out the window because of a speeding in pit penalty and gave away a top 10 finish.
Apart from the fact that this permanent singel file left driving is really boring.
Thanks Jonathan, that you have tried it with the outside. Unfortunately, the speeding penalty got in the way and my connection to you was gone.
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Das war ja ziemlich fade gestern
Nach 20-25 Runden ein übler Rückstau vor mir, hätte den Kontakt verhindern können aber der Hintermann schob mich Gnadenlos in Tobias vor mir. Wurde beinahe umgedreht, konnte das Auto am Apron fangen und von da an mit Damage auf Schadensbegrenzung aus.
Hätte doch mit der ein oder anderen YF gerechnet. Durch gute Pitstops und Fehler der Gegner noch vor bis auf P12.
In Summe ein Rennen das meinerseits wohl schnell in Vergessenheit gerät
Du hast Recht, #35 brauchte tlw. 3 Spuren. Im Singlefile auf die 2. Spur versetzen um dann bis runter auf den Apron zu schlenkern war schon abenteuerlich zuzusehen.
ABER: Du hättest unsere Gruppe auch beinahe gewreckt als wir auf dich aufgelaufen sind und du extreeem spät von der Ideallinie weggezogen bist wo keiner mehr damit rechnete. Hast Glück gehabt dass da alle gut reagiert haben...
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Jup, hab den Geschwindigkeitsunterschied unterschätzt.