Session name: | http://www.virtual-oval.de |
Private: | Yes |
Server: | DE-Fra |
License level: | Rookie (1.0) to Pro/WC (4.0) |
Track: | Texas Motor Speedway |
Configuration: | Oval |
Time Of Day: | 2022-10-23 12:10 1x |
Car Class: | Hosted All Cars Class |
Car: | NASCAR Gander Outdoors Chevrolet Silverado |
Max Fuel Fill %: | 100 |
Weight Penalty KG: | 0 |
Weight Penalty LBS: | 0 |
Power Adjust %: | 0.0 |
Dry Tire Sets: | 4 |
Car: | NASCAR Gander Outdoors Ford F150 |
Max Fuel Fill %: | 100 |
Weight Penalty KG: | 0 |
Weight Penalty LBS: | 0 |
Power Adjust %: | 0.0 |
Dry Tire Sets: | 4 |
Car: | NASCAR Gander Outdoors Toyota Tundra |
Max Fuel Fill %: | 100 |
Weight Penalty KG: | 0 |
Weight Penalty LBS: | 0 |
Power Adjust %: | 0.0 |
Dry Tire Sets: | 4 |
Fixed Setup: | Yes |
Paint Cars: | No |
Maximum racers: | 43 |
AI: | No |
Tournament: | No |
Dynamic Sky: | Yes |
Temperature: | 78 °F |
Wind Speed: | N @ 2 MPH |
Atmosphere: | 55 RH, 0% Fog Cover |
Skies: | Partly Cloudy |
Variability: : | 0% , 0% |
Practice length: | 85 minutes |
Qualifier length: | 2 laps OR 5 minutes |
Warmup length: | No warmup |
Race length: | 134 laps OR 150 minutes |
Start on Q Cmpnd: | Yes |
Multi Tire Cmpnds: | Yes |
Starting type: | Rolling start |
Parade lap type: | long |
Num fast repairs: | 0 |
Cautions: | Race control (Ovals) + Admin |
Count caution laps: | Yes |
Lucky dog: | On |
Wave arounds: | Yes |
Restart type: | Double File, Lapped cars to the back |
Consec. caut. single: | No |
Green/White/Check: | Unlimited |
Hardcore level: | Disallow all driving aids (but clutch assist OK) |
Car damage: | On |
Restrict results: | No |
Warn incident limit: | No limit |
DQ incident limit: | No limit |
Qual scrutiny: | Strict |
Auto-Clean Marbles: | No |
Practice: | Automatically Generated |
Qualify: | Carried over |
Race: | Carried over |
2022-02-09 Class C #2 Texas Motor Speedway
-
-
Elite² früher fertig als die Pro?
Nice race everyone! Fair battles all the time.
Gracis Cesar, i was trying to make you loose to pass on the last lap. But fooked up T1/2 and was too far behind.
Grats Jesus! As we all know...Nobody fooks with da Jesus!
Externer Inhalt www.youtube.comInhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt. -
danke an die p20 lapper die in der schlussphase durch ihre dämlichen moves meine reifen ruiniert haben
viel dümmer gehts echt nicht mehr. Top
-
danke an die p20 lapper die in der schlussphase durch ihre dämlichen moves meine reifen ruiniert haben
viel dümmer gehts echt nicht mehr. Top
Ja mir ging es genauso. Die yellow kam zu einem blöden Timing für mich, genau in dem Moment wo ich an die Pit ging, so das mir nur der wavearound blieb. Der einzigste der mir heute auffällig gut Platz gemacht war Hermi. 👍🏼
Nach der yellow hab ich auch nur gegen Lapcars kämpfen müssen und meine Reifen verheizt. Anschluss nach vorn war dann weg.
-
Ja mir ging es genauso. Die yellow kam zu einem blöden Timing für mich, genau in dem Moment wo ich an die Pit ging, so das mir nur der wavearound blieb. Der einzigste der mir heute auffällig gut Platz gemacht war Hermi. 👍🏼
Nach der yellow hab ich auch nur gegen Lapcars kämpfen müssen und meine Reifen verheizt. Anschluss nach vorn war dann weg.
in der zweiten Lap nach dem Restart wurd ich loose und bekam noch voll einen von hinten mit (wäre verhinderbar gewesen) und verlor direkt 5 Plätze. Danach die sinnlosen fights mit den Lappern und schön Reifen verheizt (Acosta war da extrem auffallend). Als du dann kurz vor Ende ankamst hatte ich keine Chance mehr gegen zu halten..
-
Externer Inhalt www.youtube.comInhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.
gold!
-
Hello people
At this point please an urgent appeal to all drivers.
As a lapper, everyone should urgently try to stay out of position fights between vehicles. Especially with vehicles that are still in the lead lap!
Unfortunately, I noticed several times yesterday that lappers have held up for laps or have immediately put themselves in front of you at the first best opportunity. With several laps down, this is more than unnecessary.
I'm with #92 in the position fight and one or the other Lapper has influenced this after my feeling significantly more than absolutely necessary.
-
Hello people
At this point please an urgent appeal to all drivers.
As a lapper, everyone should urgently try to stay out of position fights between vehicles. Especially with vehicles that are still in the lead lap!
Unfortunately, I noticed several times yesterday that lappers have held up for laps or have immediately put themselves in front of you at the first best opportunity. With several laps down, this is more than unnecessary.
I'm with #92 in the position fight and one or the other Lapper has influenced this after my feeling significantly more than absolutely necessary.
That's the reason why I always stay out of those battles as a lapped car. I hope I didn't held anyone up while letting you guys past.
-
Official