2022-02-09 Class C #2 Texas Motor Speedway

  • c_texas_2.png

    Session name: http://www.virtual-oval.de
    Private: Yes
    Server: DE-Fra
    License level: Rookie (1.0) to Pro/WC (4.0)
    Track: Texas Motor Speedway
    Configuration: Oval
    Time Of Day: 2022-10-23 12:10 1x
    Car Class: Hosted All Cars Class
    Car: NASCAR Gander Outdoors Chevrolet Silverado
    Max Fuel Fill %: 100
    Weight Penalty KG: 0
    Weight Penalty LBS: 0
    Power Adjust %: 0.0
    Dry Tire Sets: 4
    Car: NASCAR Gander Outdoors Ford F150
    Max Fuel Fill %: 100
    Weight Penalty KG: 0
    Weight Penalty LBS: 0
    Power Adjust %: 0.0
    Dry Tire Sets: 4
    Car: NASCAR Gander Outdoors Toyota Tundra
    Max Fuel Fill %: 100
    Weight Penalty KG: 0
    Weight Penalty LBS: 0
    Power Adjust %: 0.0
    Dry Tire Sets: 4
    Fixed Setup: Yes
    Paint Cars: No
    Maximum racers: 43
    AI: No
    Tournament: No
    Dynamic Sky: Yes
    Temperature: 78 °F
    Wind Speed: N @ 2 MPH
    Atmosphere: 55 RH, 0% Fog Cover
    Skies: Partly Cloudy
    Variability: : 0% , 0%
    Practice length: 85 minutes
    Qualifier length: 2 laps OR 5 minutes
    Warmup length: No warmup
    Race length: 134 laps OR 150 minutes
    Start on Q Cmpnd: Yes
    Multi Tire Cmpnds: Yes
    Starting type: Rolling start
    Parade lap type: long
    Num fast repairs: 0
    Cautions: Race control (Ovals) + Admin
    Count caution laps: Yes
    Lucky dog: On
    Wave arounds: Yes
    Restart type: Double File, Lapped cars to the back
    Consec. caut. single: No
    Green/White/Check: Unlimited
    Hardcore level: Disallow all driving aids (but clutch assist OK)
    Car damage: On
    Restrict results: No
    Warn incident limit: No limit
    DQ incident limit: No limit
    Qual scrutiny: Strict
    Auto-Clean Marbles: No
    Practice: Automatically Generated
    Qualify: Carried over
    Race: Carried over
  • Elite² früher fertig als die Pro? :aetsch: :aetsch: :aetsch:


    Nice race everyone! Fair battles all the time.

    Gracis Cesar, i was trying to make you loose to pass on the last lap. But fooked up T1/2 and was too far behind. :heul:


    Grats Jesus! As we all know...Nobody fooks with da Jesus!


    Externer Inhalt www.youtube.com
    Inhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.

  • danke an die p20 lapper die in der schlussphase durch ihre dämlichen moves meine reifen ruiniert haben :top:

    viel dümmer gehts echt nicht mehr. Top :klatsch:

    Ja mir ging es genauso. Die yellow kam zu einem blöden Timing für mich, genau in dem Moment wo ich an die Pit ging, so das mir nur der wavearound blieb. Der einzigste der mir heute auffällig gut Platz gemacht war Hermi. 👍🏼

    Nach der yellow hab ich auch nur gegen Lapcars kämpfen müssen und meine Reifen verheizt. Anschluss nach vorn war dann weg.

  • Ja mir ging es genauso. Die yellow kam zu einem blöden Timing für mich, genau in dem Moment wo ich an die Pit ging, so das mir nur der wavearound blieb. Der einzigste der mir heute auffällig gut Platz gemacht war Hermi. 👍🏼

    Nach der yellow hab ich auch nur gegen Lapcars kämpfen müssen und meine Reifen verheizt. Anschluss nach vorn war dann weg.

    in der zweiten Lap nach dem Restart wurd ich loose und bekam noch voll einen von hinten mit (wäre verhinderbar gewesen) und verlor direkt 5 Plätze. Danach die sinnlosen fights mit den Lappern und schön Reifen verheizt (Acosta war da extrem auffallend). Als du dann kurz vor Ende ankamst hatte ich keine Chance mehr gegen zu halten..

    Driver of the #92 Minexperts Toyota for Rising Star Motorsports

  • Externer Inhalt www.youtube.com
    Inhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.

    gold!

    Driver of the #16 FLYERALARM Ford for Rising Star Motorsports

    VO/GNC SNOS Champ '08, '09, '11-1 & '11-2 / VO Class A Champ '19-1
    VO/GNC Winter Series Champ '08/'09

    MTR Truck Series Champ 2021s4, 2022s1, 2022s2, 2022s3 & 2023s2

    VR DOM RotY '06


    eS iSt FüR aLlE gLeIcH!!!111


    :nolli:

  • Hello people


    At this point please an urgent appeal to all drivers.


    As a lapper, everyone should urgently try to stay out of position fights between vehicles. Especially with vehicles that are still in the lead lap!


    Unfortunately, I noticed several times yesterday that lappers have held up for laps or have immediately put themselves in front of you at the first best opportunity. With several laps down, this is more than unnecessary.


    I'm with #92 in the position fight and one or the other Lapper has influenced this after my feeling significantly more than absolutely necessary.

    Driver of the #71 Driscoll´s Ford for Rising Star Motorsports


    GNC MNOS Team Champions 2008
    GNC MNOS / Class B Team Champions 2014-1
    GNC MNOS / Class B Team Champions 2014-2

  • That's the reason why I always stay out of those battles as a lapped car. I hope I didn't held anyone up while letting you guys past.