Session name: | http://www.virtual-oval.net Pro |
Private: | Yes |
Server: | DE-Fra |
License level: | Rookie (1.0) to Pro/WC (4.0) |
Track: | Nashville Superspeedway |
Time Of Day: | 2022-06-25 17:10 1x |
Car Class: | Hosted All Cars Class |
Car: | NASCAR Cup Series Next Gen Chevrolet Camaro ZL1 |
Max Fuel Fill %: | 100 |
Weight Penalty KG: | 0 |
Weight Penalty LBS: | 0 |
Power Adjust %: | 0.0 |
Dry Tire Sets: | 5 |
Car: | NASCAR Cup Series Next Gen Ford Mustang |
Max Fuel Fill %: | 100 |
Weight Penalty KG: | 0 |
Weight Penalty LBS: | 0 |
Power Adjust %: | 0.0 |
Dry Tire Sets: | 5 |
Car: | NASCAR Cup Series Next Gen Toyota Camry |
Max Fuel Fill %: | 100 |
Weight Penalty KG: | 0 |
Weight Penalty LBS: | 0 |
Power Adjust %: | 0.0 |
Dry Tire Sets: | 5 |
Fixed Setup: | Yes |
Paint Cars: | No |
Maximum racers: | 40 |
AI: | No |
Tournament: | No |
Dynamic Sky: | Yes |
Temperature: | 78 °F |
Wind Speed: | N @ 2 MPH |
Atmosphere: | 55 RH, 0% Fog Cover |
Skies: | Partly Cloudy |
Variability: : | 0% , 0% |
Practice length: | 85 minutes |
Qualifier length: | 2 laps OR 5 minutes |
Warmup length: | No warmup |
Race length: | 180 laps OR 210 minutes |
Start on Q Cmpnd: | Yes |
Multi Tire Cmpnds: | Yes |
Starting type: | Rolling start |
Start zone: | Yes |
Parade lap type: | long |
Num fast repairs: | 0 |
Cautions: | Race control (Ovals) + Admin |
Count caution laps: | Yes |
Lucky dog: | On |
Wave arounds: | Yes |
Restart type: | Double File, Lapped cars to the back |
Consec. caut. single: | No |
Green/White/Check: | Unlimited |
Hardcore level: | Disallow all driving aids (but clutch assist OK) |
Car damage: | On |
Restrict results: | No |
Warn incident limit: | No limit |
DQ incident limit: | No limit |
Qual scrutiny: | Strict |
Auto-Clean Marbles: | No |
Practice: | Automatically Generated |
Qualify: | Carried over |
Race: | Carried over |
2022-11-13 Class A Pro #15 Nashville Superspeedway
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Ich konnte Nashville nie leiden und mag den Kurs immer noch nicht. Besonders dieser nervige Bump in T4 ... und ausgerechnet hier liegt mir endlich mal wieder das Setup.
Im zweiten Stint habe ich hinter Erik aber eine Sache gemerkt, die mir ein Rätsel wurde: Überholen. Schon da hing ich fest und kam einfach nicht vorbei, bis ich zu tight war und nur mit Abstand eine normale Pace fahren konnte. Das gleiche Problem hatte ich dann wieder hinter Kelvin. Ich konnte nie einen Run aufbauen und kam einfach nicht so daneben, dass es mir etwas bringen könnte. Und dann war ich wieder zu tight und musste Abstand halten.
Aber gut, wem erzähle ich das mit dem "wie überholt man eigentlich", nicht war Dani?
Es hat mich allerdings etwas gewurmt, dass du jemanden mit frischeren Reifen vorbei schiebst. Ich wollte eigentlich dich hinter mir halten und entspannt zu Ende fahren. Aber gut, dafür war der Zweikampf wirklich genial. Hat viel Spaß gemacht, auch wenn ich mich frage warum ich dann plötzlich doch noch einmal so stark anziehen konnte. Entweder hat die outside deinen RF gebraten oder meine schleichende Fahrweise auf der inside hat meinen RF ausreichend abgekühlt.
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Rough race for me. Have to learn how to drive tracks like this without leaning so much on my right front tire.
I recognize how hard it is to overtake, Thomas. Not only on this track tho. It is why I pitted early on the first stint.
It did not even gain me massive track position, at least it gave me clean air.
I still wrecked the right front tire more than I should, but was able to be pretty consistent. -
No yellows, no protests. Official.