Session name: |
|
Private: |
Yes |
Server: |
NL-Ams |
Track: |
Martinsville Speedway |
Time Of Day: |
2019-04-01 12:25 1x |
Car Class: |
Hosted All Cars Class |
Car: |
NASCAR Monster Energy Cup Chevrolet Camaro ZL1 |
Max Fuel Fill %: |
100 |
Weight Penalty KG: |
0.0 |
Weight Penalty LBS: |
0 |
Car: |
NASCAR Monster Energy Cup Toyota Camry |
Max Fuel Fill %: |
100 |
Weight Penalty KG: |
0.0 |
Weight Penalty LBS: |
0 |
Car: |
NASCAR Monster Energy Cup Ford Fusion |
Max Fuel Fill %: |
100 |
Weight Penalty KG: |
0.0 |
Weight Penalty LBS: |
0 |
Fixed Setup: |
Yes |
Paint Cars: |
Yes |
Maximum racers: |
40 |
Tournament: |
No |
Dynamic Sky: |
Yes |
Temperature: |
78 °F |
Wind Speed: |
N @ 2 MPH |
Atmosphere: |
55 RH, 0% Fog Cover |
Skies: |
Partly Cloudy |
Practice length: |
85 minutes |
Qualifier length: |
1 laps OR 5 minutes |
Race length: |
300 laps OR 210 minutes |
Starting type: |
Rolling start |
Num fast repairs: |
0 |
Cautions: |
Race control (Ovals) + Admin |
Lucky dog: |
On |
Restart type: |
Double File, Lapped cars to the back |
Hardcore level: |
Disallow all driving aids (but clutch assist OK) |
Car damage: |
On |
Restrict results: |
No |
Incident limit: |
No limit |
Auto-Clean Marbles: |
No |
Practice: |
Automatically Generated |
Qualify: |
Carried over |
Race: |
Carried over |
2019-03-24 #8 Martinsville Speedway
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Da kann man auch NIS fahren
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Was ein Rennen... das war echt ein Haufen .....
Florian, hab mir mal das Replay angeschaut. Tut mir leid dass ich dich getroffen hab. Vom Gefühl ging es gut durch den Turn, aber wie es ausschaut hast du im Exit gelupft und ich hab dich angetitscht. Echt nicht meine Absicht, hätte vllt. nen m mehr Platz lassen müssen. Hast einen gut bei mir...
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Glückwunsch! Neuer VO iracing Rekord. Bisheriger Rekord waren 13 Yellow Flags.
Ein großes Dankeschön an alle, die diesen Rekord ermöglicht haben.
Es sollten sich einige Fahrer mal die Frage stellen, was sie in unserer Liga überhaupt wollen.
Normalerweise müsste der Ligabetrieb ab heute eingestellt werden.
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Congratulation! New VO iracing record. The previous record was 13 yellow flags.
A big thank you to all who made this record possible.
Some drivers should ask themselves what they want in our league.
Normally, the league operation would be discontinued from today.
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üble sache. aber ich bin gut durchgekommen. ich denke ich war am schluss auf alten reifen ein wenig off pace und bin daher mit p4 zufrieden (auch wenn ich evlt noch mehr abstauben hätte können - mit ein wenig mehr mut).
@aitor: i checked the caution. in my replay we had slight contact on the straight. i had no information in the car. there was no contact registered (no green text). then you entered the turn too fast. sorry :(.
@all:- guys. please check up and dont divebomb. it is not fair and not the way we race here. and dont bump&run when other cars are on the outside. i had to avoid some cars that way...
- catch up under caution. you have enough time to sort out the field. when its not possible dont pit. then you will not get a BF. when you stay out as lapper between all leadlapers and they pit then PASS them. dont wait because iracing tells you to do. you can pass them and catch up to the pacecar. you just generate trouble for the pitters. when they stay outside they can sort in the correct position during one lap. thx
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sorry #18 ich war zu tief habs aber echt nicht bemerkt.... Sorry nochmal...
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Ich glaub, ich protestier einfach jede Divebomb. Geht mir echt auf die Nüsse mittlerweile.
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üble sache. aber ich bin gut durchgekommen. ich denke ich war am schluss auf alten reifen ein wenig off pace und bin daher mit p4 zufrieden (auch wenn ich evlt noch mehr abstauben hätte können - mit ein wenig mehr mut).
@aitor: i checked the caution. in my replay we had slight contact on the straight. i had no information in the car. there was no contact registered (no green text). then you entered the turn too fast. sorry :(.
@all:- guys. please check up and dont divebomb. it is not fair and not the way we race here. and dont bump&run when other cars are on the outside. i had to avoid some cars that way...
- catch up under caution. you have enough time to sort out the field. when its not possible dont pit. then you will not get a BF. when you stay out as lapper between all leadlapers and they pit then PASS them. dont wait because iracing tells you to do. you can pass them and catch up to the pacecar. you just generate trouble for the pitters. when they stay outside they can sort in the correct position during one lap. thx
don't worry gabriel, I think it's still my fault because when I got the contact I thought I got too close to you. I got extremely lucky of not getting touched by anybody though.
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don't worry gabriel, I think it's still my fault because when I got the contact I thought I got too close to you. I got extremely lucky of not getting touched by anybody though.
it was tight racing and ok for me. i just was surprised that you spun on the inside. you controlled your car after our slight contact.
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Moin,
ich habe mein Auto nach ca. der Rennhälfte abgestellt.
Erstens: weil ich durch unverschuldetes abgeräumt werden 14 Minuten Repair hatte.
Zweitens: weil das Rennen überhaupt keinen Spaß gemacht hat, eine Yellow nach der anderen - wunderte mich aber nicht...wenn man sieht wie oft, gerade im hinteren Feld, die Divebomb rausgeholt wurde (wie oft ich nach außen "gesprungen" bin damit es nicht knallt kann ich nicht zählen) oder ein Threewide aufgemacht wurde. (wohl angemerkt bei über 200 Runden to go!) Wozu?
Drittens: weil das Regelwerk der VO für viele offensichtlich nur eine Anekdote ist und sicher nicht zum lesen gedacht ist. (insbesonder das Verhalten beim Pitten und das von Gabriel schon erwähnte aufschließen unter Gelb.)
Viertens: ich hatte Angst das wenn ich weiter fahre, es morgens wird und meine Kinder aufstehen...
Ich bin hier nicht der schnellste Fahrer und auch nicht der Sicherste (auch ich verursache Cautions) aber das Verhalten von manchen Fahrern ist wirklich unter aller Sau - vielleicht muss man darüber nachdenken den Strafenkatalog anzupassen (zu verschärfen).
Lieben Gruß
Marcus
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ich habe lieber mehr platz gehalten und die bande mit genommen und trotzdem von 22->17 aber ich habe gesehen wie leute versucht haben 3 wide in die kurven zu gehen das geht schon auf großen oval nicht gut und ihr denkt dann im short ist das ok?
aber sonst vllt mal 1-2 berührungen mit andern gehabt aber keine yellow
2 yellow waren mein verschulden zuviel gas beim kurven ausgang
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Ich hab mega das schlechte Gewissen wegen einer Caution und Andere finden das witzig...
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Hey Aitor.
I`m not sure if you read it in the chat after race. I`m really really sorry for bumping you out of the way at the last laps! I wasnt even planning to attack you in this corner, I just missed the brake point by a bit while trying to get closer to attack you the right way a few corners after that, but yeah...
You wont believe me how happy i was as i saw that you saved your car and did not "intentionally" cause the yellow since this was the only real mistake from me this race.
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Wenn ich das hier so lese muss ich mir sorgen machen für die Klassen B und C ?
Das macht public schon kein spass, ständiges geramme und Divebomb hmm ob ich mir für Mittwoch was anderes vornehme
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Wenn ich das hier so lese muss ich mir sorgen machen für die Klassen B und C ?
Das macht public schon kein spass, ständiges geramme und Divebomb hmm ob ich mir für Mittwoch was anderes vornehme
Meiner Erfahrung nach kannste den trouble der in der Class A stattfindet zur Class B und C um die 50% wenn gar noch viel mehr abziehen.
Daher auch meine leichte Freude aufs Mittwochsrennen, da es wie schon geschrieben gesitteter zu geht.
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Hey Aitor.
I`m not sure if you read it in the chat after race. I`m really really sorry for bumping you out of the way at the last laps! I wasnt even planning to attack you in this corner, I just missed the brake point by a bit while trying to get closer to attack you the right way a few corners after that, but yeah...
You wont believe me how happy i was as i saw that you saved your car and did not "intentionally" cause the yellow since this was the only real mistake from me this race.
hey alex, I saw your message but I didn't say anything because I forgot about it, too much thinking in my head. no worries sir, as long as you understood the situation, I'm fine with it, just let it go and let's move on. see you on track!
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penaltie mail sent
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thx Aitor.
Great job to Alex & Zsolt by the way for this quick penalty mail. Freaky fast. I wish you good nerves rejecting all the appeals.
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Ich glaub, ich protestier einfach jede Divebomb. Geht mir echt auf die Nüsse mittlerweile.
Habe es dann doch sein lassen. Weil ich guter Hoffnung bin, dass sich das Feld doch noch normalisiert.
Und noch extra Arbeit wollte ich den RL ersparen.