Session name: | http://www.virtual-oval.de (Pro) |
Private: | Yes |
Server: | DE-Fra |
License level: | Rookie (1.0) to Pro/WC (4.0) |
Track: | Phoenix Raceway |
Configuration: | Oval w/open dogleg |
Time Of Day: | 2021-11-07 14:35 1x |
Car Class: | Hosted All Cars Class |
Car: | NASCAR XFINITY Chevrolet Camaro |
Max Fuel Fill %: | 100 |
Weight Penalty KG: | 0 |
Weight Penalty LBS: | 0 |
Power Adjust %: | 0.0 |
Dry Tire Sets: | 4 |
Car: | NASCAR XFINITY Ford Mustang |
Max Fuel Fill %: | 100 |
Weight Penalty KG: | 0 |
Weight Penalty LBS: | 0 |
Power Adjust %: | 0.0 |
Dry Tire Sets: | 4 |
Car: | NASCAR XFINITY Toyota Supra |
Max Fuel Fill %: | 100 |
Weight Penalty KG: | 0 |
Weight Penalty LBS: | 0 |
Power Adjust %: | 0.0 |
Dry Tire Sets: | 4 |
Fixed Setup: | Yes |
Paint Cars: | No |
Maximum racers: | 44 |
Tournament: | No |
Dynamic Sky: | Yes |
Temperature: | 78 °F |
Wind Speed: | N @ 2 MPH |
Atmosphere: | 55 RH, 0% Fog Cover |
Skies: | Partly Cloudy |
Variability: : | 0% , 0% |
Practice length: | 85 minutes |
Qualifier length: | 2 laps OR 5 minutes |
Warmup length: | No warmup |
Race length: | 156 laps OR 150 minutes |
Starting type: | Rolling start |
Parade lap type: | long |
Num fast repairs: | 0 |
Cautions: | Race control (Ovals) + Admin |
Count caution laps: | Yes |
Lucky dog: | On |
Wave arounds: | Yes |
Restart type: | Double File, Lapped cars to the back |
Consec. caut. single: | No |
Green/White/Check: | Unlimited |
Hardcore level: | Disallow all driving aids (but clutch assist OK) |
Car damage: | On |
Restrict results: | No |
Warn incident limit: | No limit |
DQ incident limit: | No limit |
Qual scrutiny: | Strict |
Auto-Clean Marbles: | No |
Practice: | Automatically Generated |
Qualify: | Carried over |
Race: | Carried over |
2021-03-17 Class B #5 ISM Raceway
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Bei dem Caution-Festival in der „A“ frag ich mich ob das hier wirklich gut geht
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Testrennen eben passte doch .. glaub 2 gelbe auf 104 Rennrunden .. alle toll gefahren
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Testrennen eben passte doch .. glaub 2 gelbe auf 104 Rennrunden .. alle toll gefahren
eine nur ☝🏻
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leider schaden bekommen und dann 2 zehntel offpace gewesen..abgestellt. hat so kein sinn..schade..
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leider schaden bekommen und dann 2 zehntel offpace gewesen..abgestellt. hat so kein sinn..schade..
Ich denk mal das war wegen mir Sorry nochmal dafür. Hast einen gut...
Wurde warum auch immer tight wie Hölle. War vorher nie der Fall und ich konnte immer mit viel Gas das Heck schön rumwerfen um ohne große Inputs am Exit geradezustellen. Genau vor dir gehts mit der gleichen Fahrweise einfach nur gerade Richtung Mauer
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Ich denk mal das war wegen mir Sorry nochmal dafür. Hast einen gut...
Wurde warum auch immer tight wie Hölle. War vorher nie der Fall und ich konnte immer mit viel Gas das Heck schön rumwerfen um ohne große Inputs am Exit geradezustellen. Genau vor dir gehts mit der gleichen Fahrweise einfach nur gerade Richtung Mauer
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Sorry for the stupid 'rejoin' I made, it seemed like there were cars coming up for ever. Then after a while I thought there was a little gap, but there was not, causing me to hit the same car twice. Seeing the smoke from my engine I should've exited the car, but somehow I though I could safely return to the pit for repairs.
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Bissl viel Gelb zu Beginn, aber dann gabs wenigstens den Longrun mit Greenstop.
Quali unter ferner liefen, kA wie man hier hotlappt.
Dadurch von ganz hinten los, relativ schnell Top20 gewesen und dann im Longrun bis auf 11 vor. Nach dem Pits war ich dann 9. oder so.
Den Platz dann trotz paar late Cautions gut verteidigt.
Setup war gut zu fahren.
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Had good speed in the race, luckily retsrofekaj made a few mistakes and had to start way back in the pack. He had a big long run advantage over me so I definately feel lucky to come away with the win today. Phoenix has never really been my track but I'll take the W. Can't wait for Atlanta!
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Oh that's a nice foot I have here, It would be a shame if I was to put a 9mm round into it
All in all I don't think it would have mattered too much, you had awesome speed short to mid runs, catch 22 situation, I needed a caution to get close to you again but needed the long run to have an advantage. Congrats on the W and a fun race!